Følg Sociale-Rettigheder på Facebook og hold dig opdateret
Seneste indlæg på forum

Paragraf 34 udfyldt mens jeg bor midlertidigt

Her stiller du spørgsmål til din situation og får et vejledende juridisk svar.

Paragraf 34 udfyldt mens jeg bor midlertidigt

Indlægaf Anita1978 » tors sep 20, 2018 4:13 pm

Hej.
Jeg er i ressourceforløb med jobafklaring og har måtte sælge min lejlighed. For ikke at stå på gaden, har en ven ladet mig bo hos ham til det økonomiske gik på plads og jeg vidste hvor jeg stod efter lejlighedssalg og overtræk. Jeg skifter kommune i forløbet og er ikke før blevet oplyst om paragraf 34. I den nye kommune beder de mig udfylde skemaet, men da jeg jo pt ikke har udgifter til husleje, ender det med at de får mig til at skrive under og at jeg ikke søger nogen støtte. Jeg kan ikke forstå det kan gøres når jeg jo ikke har fundet et sted at bo ( jeg har jo måtte finde ud af alt økonomisk med ny indkomst, for at få et overblik, især over en fremtidig husleje) Er jeg nu bundet så jeg ikke kan søge paragraf 34 og kun kan søge boligstøtte? Det burde jo være udfyldt da jeg ejede lejligheden? Der var ingen hjælp at hente da jeg stod på kommunen og vi gik det igennem. Jeg har ingen ide om konsekvensen af skemaet nu er udfyldt, papiret blev undervejs taget ud af hånden på mig og det er faktisk ikke mig, der fysisk har afkrydset i jeg ikke søger støtte.
Håber på hjælp herinde.
På forhånd tak. Anita
Anita1978
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors sep 20, 2018 3:55 pm

Tilbage til Juridisk forum til sygedagpenge

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 0 gæster

cron